Klachtenprocedure


In CVO Semper doen alle leerkrachten, administratieve medewerkers en directieleden hun uiterste best om jou kwalitatieve lessen aan te bieden in zo goed mogelijke omstandigheden.

Is er toch iets wat volgens jou niet correct is verlopen, laat het ons dan zeker weten. We vragen je wel om dit op kalme en beleefde manier te doen. Zo kunnen wij jouw klacht met de nodige professionaliteit behandelen. 

Heb je een klacht over de les?

Praat er eerst over met je leerkracht. Een goed gesprek leidt vaak tot de beste oplossing.
Komen jullie er samen niet uit, contacteer dan de ombudsdienst van CVO Semper op ombudsdienst@cvosemper.be. De ombudsdienst zorgt ervoor dat jouw klacht bij de juiste persoon terecht komt en opgevolgd wordt. 

Heb je een klacht over de infrastructuur of de praktische werking?

Contacteer dan de ombudsdienst van CVO Semper op ombudsdienst@cvosemper.be.
De ombudsdienst zorgt ervoor dat jouw klacht bij de juiste persoon terecht komt en opgevolgd wordt. 

Heb je een klacht over je betaling? 

Onze administratieve medewerkers zoeken het voor je uit. Je kan hen bereiken op info@cvosemper.be

 

Klokkenluiderprocedure

In de klokkenluiderprocedure vind je alles over interne en externe meldingen; de ontvangst, de behandeling en de opvolging ervan.